یادداشت دوم

سلام، ناراحتم. اس اس باخت. اصلاً خوب بازی نکردن!! منم که اعصابم ضعیف گوشیمو کوبوندم رو زمین. باطریش درومدو گوشی خاموش شد، بعد که روشنش کردم دیدم بعد 10 ثانیه خود به خود خاموش میشه.

اول فک کرم گوشیم خراب شده. با خودم گفتم حالا بذار یه بار جایه سیم کارتارو عوض کنم بینم چی میشه؟!! حالا که اینکارو کردم میبینم بله نگو سیم کارت 0912م  قاط زده!!!!!! یحتمل میدم سوخته باشه. بسی ی ی ی ناراحتم. بگذریم.

 کار خاصی نکردم. فوتبال دیدم که کاشکی نمی دیدم. میوه خوردمو قهوه( دوستم میگه نگو قهوه بگو نسکافه) من دوس دارم بگم قهوه. حالا تو فکر اینم که شام چی درس کنم؟!! احتمالاً هیچی بهتر از نیم رو پیدا نشه خورد.

من خوبم. خونوادم خوبن، دوستام خوبن، همه آدما خوبن مگر خلافش ثابت بشه. پس خدایا شکرت.

نظرات 3 + ارسال نظر
رزا شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ

اون اسمش نسکافس
اما هیچ وقت نظر هیچ کی واست مهم نباشه
همیشه هرکاری که دوست داری انجام بده

بابک.پ.25 شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://bishehsar.blogsky.com

سلام
متاسفام که اس اس باخت
من پرسپولیسی ام و خوشالم که بردیم.
ولی یه فوتبال ارزش سوزوندن سیم کارتو نداره ها
از ما گفتن بود
در ضمن بلاگ مبارک
ایشاالله باهاش پیر شی
بای بای

ترانه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:37 ق.ظ

طفلی گوشیه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد