خدا حافظ همین حالا

سلام وبلاگ جونم. واقعاً شرمندم بخدا. میدونم صاحبه خوبی نبودم واست. الهی بمیرم واست که باعث شدم احساس کنی که مثه خودم بی فایده و بی مصرفی. میدونم چه حسه بدیه. اصلاً نمدونم کجا رفتم یهو. چی شد که اینجور شد واقعاً؟؟!!  ای بابا چرا اینجور نگام میکنی خوب گفتم ببخشید دیگه.  حالا بیا جلو بیا بیا بیا میخوام بوست کنم. راسش میخوام یه واقعیتیو بت بگم. شاید دیگه نتونم بیام بت سر بزنم. آخی میدونم خیلی ناراحت شدی. بیا تو بغلم. اشکال نداره.ها چی؟ برم انور؟!! اصلاً واست مهم نیس دیگه؟!! بشین بینیم باوو مگه داری با بی افت(دوس پسر) کات(جدا) میکنی؟!! آقا از دسم ناراحت نشو دیگه. خلوصه یه کلوم. اگر بار گران بودیم رفتیم، اگر نا مهربان بودیم رفتیم. ای بسوزه پدر عاشقی. خدا حافظ وبلاگه من،خدا حافظ رفیقه تنهائیام.مواظب خودت باش. 

 

من خوبم. خونوادم خوبن، دوستام خوبن، همه آدما خوبن مگر خلافش ثابت بشه. پس خدایا شکرت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد