یادداشت یازدهم

سلام، هنوز هستم. عیدم مبارک. امروز امتحان میان ترم داشتم. خوب نبود. انتظار بیشتریم نداشتم!!! برگمو که دادم به شروع کلاس بعدیم 1 ساعتی مونده بود. رفتم دنبال خونه. 2 جا بود که باز صاحبخونهه نبود برم خونه رو ببینم. فک کنم مسخرم کردن. ساعت 12 متون داشتم. 5/0 نمره مثبت گرفتم. خوشحال شدم.

بعد برگشتم خونه. سیب زمینیم تموم شده بود گرفتم. ناهار نیت کردم کوکو سیب زمینی درست کردم. ناهارو که خوردم فیلم NoteBook و دیدم. قبلاً دیده بودمش ولی اینبار با زیرنویس فارسی دیدمش. فیلم خوشجلیه.

ساعت 8 با علی قرار باشگاه داشتم. حسین زنگید گفت میخواد سیستم ببنده باش میام؟ که شرمنده شدم.

بعد باشگاه رفتیم پیتزا پیتزا شام خوردیم. سالادش خوشمزه بود. برگشتنی فال گرفتیم. علی فال حافظ، من فال امام رضا. باید با خودم دعای مهر و محبت داشته باشم. تو فالم نوشته بود. بعدم ترانه مادری دیدم. هرشب داره مسخره تر میشه!! امشب میخوام به این سمیرا گیر بدم. دقیقاً داره نقش خدارو بازی میکنه. ای بابا.

خوب امشبم تموم شد هرچند که دیگه امشب نیس فرداس. تا صبح خدافظم.

من خوبم. خونوادم خوبن، دوستام خوبن، همه آدما خوبن مگر خلافش ثابت بشه. پس خدایا شکرت.

نظرات 3 + ارسال نظر
سعیده یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:26 ق.ظ http://kaktoos55.blogsky.com/

خدا رو شکر ...

رزا یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام
امروز روز خوشحالی نبود واسه من
امتحان میان ترمامم که بد بود
مطمینم تو بهتر از من دادی
حالا هم یه عالمه وقت داری
واسه منم دعا کن

بابک.پ.25 یکشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:08 ب.ظ http://bishehsar.blogsky.com

سلام برادر
بله ، خسته نباشی
در کمیاب این زندگی شلوغ پولوغ همچنان نایاب است
اون اس ام اس رو خوندی که یه بنده خدائی می ره دندون پزشکی، دکتره بش می گه تو قبل خواب چیکار می کنی؟ بعد طرف شروع می کنه به گفتن کاراش....، دکتره هم می گه اگه وقت کردی اون وسطا مسواکم بزنی بد نیس.
علیرضای عزیز میگما، بد نیس این وسطا درسم بخونی
بدرود
اینا همه هزینه است و مهمتر از اون عمرته وگرنه من قصد آزار تو رو ندارم چون خودم اینا رو تجربه کردم دارم می گم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد