یادداشت هفتم

خوب، امروز یه روز معمولی رو به پائین بودش. بسکتبال که باخت. سوریانم که نا امیدمون کرد. بعد همه اینا رفتم شاید بتونم یه نون سنگکی واسه صبحونه  پیدا کنم ولی نتونستم ، واس همین به نون باگت اکتفا کردم. صبونه نیمرو خوردم با یه لیوان آب پرتغال. ساعت 8:45 بود بازم اشتباه همیشگی. دیگه 9 شروع میکنم درس خوندن. نتیجه اینکه ساعت 2 بیدار شدم. تو این 5 ساعت که خوابیدم خواب بدی دیدم. نمدونم تفسیرش چیه. بیدار که شدم رفتم یه دوش گرفتم بعدم ماکارونیو گذاشتم گرم بشه واسه ناهار. ساعت 5:30 با علی باشگاه قرار داشتم. واس همین بعد ناهار رفتم باشگا. ساعت 7 بود رسیدم خونه. یکم تغذیمو تامین کردم. بعد تا اومدم درس بخونم خبر رسید که امپراطور دریا شروع شده. نمیدونم چرا یادم رفته بود که امشب آخرین قسمتشه. اولشو از دس دادم. اشکال نداره فردا تکرارشو میبینم. بعدم کانال 2 مرگ تدریجی یک رویا. من واقعاً خجالت نمیکشم!!! استرس دارم ولی بیخیالم!! یعنی خودمو میزنم به بیخیالی!! بعد شام درس کردم. جاتون خالی فلافل. آخرین کارمم دیدن ترانه مادری بود. میخوام تا صبح درس بخونم آیا!!!!!! فک نکنم بتونم این نوه صابخونه خواب که نداره پدر... همش بالا میدوه اه اه اه. خدافظ تا فردا.

من خوبم. خونوادم خوبن، دوستام خوبن، همه آدما خوبن مگر خلافش ثابت بشه. پس خدایا شکرت

نظرات 3 + ارسال نظر
رزا چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:05 ق.ظ

آفرین درس بخون
منم می خوام تا صبح بیدار باشم درس بخونم

سروش چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ق.ظ

من نمی دونم چرا این بنده خدا اینا رو توی روزنامه جام جم چاپ نمی کنه تا همه ازش بهره مند شند؟
آخه اگه میخوای به همه بفهونی که تنهایی چرا خودتو انقد اذیت میکنی؟
مثل من برو gf پیدا کن!!!!!!!!

سلام سروش عزیز
ممنون به خاطر نظرتون. من چیزیو نمخوام به کسی بفهمونم. چون اونایی که باید بدونن میدونن.
واسه گرفتن جوابتم پیشنهاد میکنم مطلب اول وبلاگ با عنوان معرفی رو بخونی.
بازم بیا اینجا.

بابک.پ.25 چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:30 ب.ظ http://bishehsar.blogsky.com

سالهای دور از درس
فیلم امشب و هر شب خانه های دانشجوئی
بشتابید از دستش ندهید
بشین درستو بخون داداش
هفته دیگه امتحانات شرورع می شه
یا علی ُ همت کن
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد