یادداشت دهم

سلام، فردا امتحان میان ترم معادلات دارم. امروز ساعت 12 با تلفن احسان از خواب بیدار شدم. ساعتم فک کنم خراب شده!!! چند روزه زنگ نمیزنه.  بیدار که شدم واس ناهار استامبولی درست کردم. بعد شروع کردم درس خوندن. 7:30 فوتبال دیدم. این وسطا یه بیچاره ای فک میکرد من دوست دخترشم!! مسیج داد چطوری سمیرا؟!! حالا بیا قسم آیه بخور ثابت کن که من سمیرا نیستم. خوشبختانه پذیرفت!!

 بعدم شام درست کردم. یوسف دیدم. دوباره درس خوندم. گفتم امروزو بدون نوشتن تموم نکنم.

امیدوارم جان بولتون یه چیزیش بشه نیاد. الهی آمین.

تا فردا خدافظ.

من خوبم. خونوادم خوبن، دوستام خوبن، همه آدما خوبن مگر خلافش ثابت بشه. پس خدایا شکرت.

نظرات 2 + ارسال نظر
رزا شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:12 ق.ظ

آفرین که درس خوندی

بابک.پ.25 شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:46 ب.ظ

نچ نچ
دیگه داری نا امیدمون می کنی برادر
ببینم چرا نمی ری امتحان سر آشپز بین المللی رو نمی دی
اینجوری موفق تر هم می شی
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد