یادداشت سوم

سلام، شبم بخیر. شب شمام بخیر. تیم من که باخت. بعدش بازی پرسپولیس بود ولی علاقه ای به دیدن بازیای پرسپولیس ندارم چون فوق العاده تیم خوش شانسیه!!! خوب 1:30 دقیقه تو نت بودم. از 8 تا 9:30. بعد اخبار ورزشی دیدم. بعدم 4*3 که خدارو شکر تموم شد. چی میگی ی ی ی !؟!؟. البته تا نصفه دیدم چون یه نگاه تو یخچال کردم دیدم نون ندارم. زن خونه که تو خونه نباشه همین میشه دیگه!!! تا برگشتم دیگه آخرای 4*3 بود. بعد جاتون خالی املت درس کردم. ماست خیارم زدم تنگش. همزمان با آشپزی فیلم خیلی خیلی مهیج ترانه مادری شروع شد. این پسر منو کشته!! حالم از هرچی پسر دیگه بهم میخوره. اه اه اه. آبرو نذاشته واسه من. گلاب به روتون واسه زن گرفتن چه جی.. داره. من فک میکردم خودم عجله دارم نگو این دسه همرو از پشت و جلو بسته!! خدا شفاش بده.  بعد اونم که اومدم باز نت.

خبر رسیده که بعضیا به دوسم گفتن که این  کیه؟!! خوب شاید اشتباه از من بود که اسمشو تو وبلاگم نوشتم ولی چیکار کنم عادت به پنهون کاری ندارم! چه میشه کرد خدا به همه یه جور که جنبه نداده!! داده؟؟؟  دوسم یکی از انگیزه هام واسه ساختن این وبلاگ بود. گفتم اینجوری شاید بتونم ازش تشکر کنم ولی انگار باعث دردسر شدم که جا داره بش بگم:"معذرت میخوام دوس جونم."  واس همین مجبور شدم اسمشو پاک کنم. خوب واسه امروز بسه هرچند دیگه امروز نیس فرداس.

من خوبم. خونوادم خوبن، دوستام خوبن، همه آدما خوبن مگر خلافش ثابت بشه. پس خدایا شکرت.

نظرات 2 + ارسال نظر
بابک.پ.25 یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ق.ظ http://bishehsar.blogsky.com

سلام مجدد
اولاندش پرسپولیس خوش شانس نیست، بین المللی بازی می کنه :)
عجب!!! بعضیا کین؟
موفق باشی
املت دانشجوئی؟ یادش بخیر، چقدر دلم واسه املت دانشجوئی تنگ شده
خوش به حالت، اما خب سختی هاش بیشتر از خوشی هاشه
بدرود

ترانه یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:26 ق.ظ

پس اس اسی هستی!
بر عکس من!راستی جریان خانم خونه چی بود؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد